понеділок, 19 лютого 2018 р.

Дидактичні принципи методу
По-перше, принцип діяльності. Ми вже неодноразово говорили про нього: учні отримують не самі дані, а тільки напрямок, потрібне для їх «відкриття».
По-друге, безперервність процесу. Розшифровка проста: результат кожного етапу служить «відправною» точкою для наступного ступеня.
По-третє, принцип цілісності. У дитини за час його навчання має сформуватися цілісне уявлення про світ, в якому він живе: знання і практика будуть доповнювати один одного, сприяючи утворенню гармонійно розвиненої особистості.
По-четверте, минимакс. Це означає, що кожна школа зобов'язана надавати кожному учню дані в тому максимальному обсязі, який він може засвоїти в принципі. Всі учні після закінчення навчального закладу повинні володіти кругозором, відповідним освітнім стандартам держави.

Немає коментарів:

Дописати коментар