Шкільна
тривожність може виникати в певний віковий період, а згодом нівелюватися. Проте
постійний стан тривоги негативно впливає на формування особистості дитини,
спричиняючи лякливість, невротичність тощо
Тривожні
діти зазвичай зростають пасивними, живучи за принципом «ліпше нічого не робити,
щоб не було неприємностей».
Причина та
характер шкільної тривожності може змінюватися з віком. Детальніше у статті "Шкільна
тривожність — ознака емоційного неблагополуччя дитини".
Шкільна тривожність
може виникати в певний віковий період, а згодом нівелюватися. Проте
постійний стан тривоги негативно впливає на формування особистості
дитини, спричиняючи лякливість, невротичність тощо.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/287-qqq-16-m12-07-12-2016-shklna-trivojnst-oznaka-emotsynogo-neblagopoluchchya-ditini
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Шкільна тривожність
може виникати в певний віковий період, а згодом нівелюватися. Проте
постійний стан тривоги негативно впливає на формування особистості
дитини, спричиняючи лякливість, невротичність тощо.Джерело: http://www.pedrada.com.ua/article/287-qqq-16-m12-07-12-2016-shklna-trivojnst-oznaka-emotsynogo-neblagopoluchchya-ditini
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Будь-яке використання матеріалів можливе лише за наявності гіперпосилання.
Немає коментарів:
Дописати коментар